خانه/سرامیک پرسلانی/انواع طرح های سرامیک پرسلانی
آخرین بروز رسانی: 3ام مرداد, 1400

انواع طرح های سرامیک پرسلانی

انواع طرح های سرامیک پرسلانی / کفپوش های پوشیده شده با چوب های سخت و سنگ طبیعی ظاهری زیبا و سنتی در خانه یا محل کار ایجاد می کند، اما هم گران هسنتد و هم نگهداری از آنها سخت است. از آنجاییکه سرامیک پرسلانی طرح ها و سبک های بسیار مختلفی دارد، می توانید در خانه خود جلوه ی سنگ یا چوب را با کسری از هزینه بدست آورید. سرامیک پرسلانی از خاک رس پخته شده در دماهای بالا ساخته شده است که آن را متراکم و فوق العاده با دوام می کند. استحکام مواد، آن را به گزینه ای عالی برای فضاهای پرتردد در خانه تبدیل کرده است.

طرح های سرامیک پرسلانی که می توانید به آن دست یابید

از آنجا که سرامیک پرسلانی ساخته دست بشر است، طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها و بافت ها را برای انتخاب دارد. کل مجموعه سرامیک پرسلانی را جستجو کنید تا طرح های سنگ طبیعی و چوب را بیابید که هر دکوراسیون داخلی را عالی خواهد کرد.

طرح تخته سنگ (Slate Look)

بافت غنی و تغییرات رنگی جذاب، تخته سنگ را به کفپوش مورد پسند برای فضاهای مسکونی و تجاری تبدیل می کند. سرامیک پرسلانی که طراحی شده تا مانند انواع مختلف تخته سنگ به نظر می رسد، همان ظاهر و بافت را در کسری از هزینه ارائه می دهد. تخته سنگ رودخانه ای، تخته سنگ ایتالیایی و تخته سنگ تورینو تنها تعدادی از طرح های موجود برای سفارش سرامیک پرسلانی هستند.

CAM11 و CAM12 سرامیک طرح سنگ (120×60) محصولات برند اسپانیایی گروه آذین آرک می باشد که در مجموعه سرامیک های پرسلانی طرح سنگ قرار می گیرد. این مجموعه از سنگ های یک رشته کوه اسپانیایی در سگوویا ساخته شده است، سگوویا جایی است که این تخته سنگ های معروف را به دست می آورند. وقتی که این سنگ استخراج می شود، قطعات نامنظمی را ایجاد می کند که ویژگی آرام بخشش را به آنها می بخشد و این ویژگی در هر دو طیف رنگ خاکستری این مجموعه منتقل می شود.

یک مجموعه با طراحی بی انتها که وفادارانه غنای این تخته سنگ ها را با اثرات مات و براقش با موفقیت منتقل می کند و به لطف پیشرفته ترین فن آوری های سرامیک نشان دهنده ی همزیستی بین سادگی و استقامت تخته سنگ، به عنوان یک عنصر طبیعی، می باشد. این یک مجموعه عالی برای جذب پیشگامان طراحی است که به دنبال یک محصول متفاوت برای پروژه های خود هستند.

طرح تراورتن (Travertine Look)

کفپوش تراورتن به دلیل ظرافت و زیبایی طبیعی و سنتی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. همین تغییرات رنگی دوست داشتنی و یکسان که آنها را به یک کفپوش مورد پسند تبدیل می کند با سرامیک پرسلانی طرح تراورتن بدست می آید. این سرامیک ها اغلب در مقیاس بزرگ هستند، درست مانند یک تراورتن واقعی که باعث افزایش جلوه اصیل سرامیک می شود.

طرح مرمر (Marble Look)

از مدت ها قبل مرمر مساوی با لوکس بودن است، اما قیمت آن بسیار زیاد است. سنگ مرمر طبیعی گران است و یافتن چند تخته سنگ که تنوع رنگی مشابهی داشته باشند دشوار است. تنوع رنگی فراوان، سرامیک های طرح مرمر را به روشی زیبا برای پوشاندن کف یا دیوارها در هر دو فضای مرطوب و خشک تبدیل می کند. این طرح را می توانید در گلخانه ها، حمام، آشپزخانه و همه مکان هایی که کفپوش های سخت و محکم برای آنها ایده ال است، بکار برید. با وجود تنوع بسیار زیاد سرامیک پرسلانی به سبک سنگ مرمر، پیدا کردن سرامیک مورد نظر آسان است تا ظاهر فضای موجود را ارتقاء دهیم.

CBM38 و CBM40 سرامیک های طرح مرمر (100×100) می باشند که از محصولات برند اسپانیایی گروه آذین آرک بوده که در مجموعه سرامیک های پرسلانی طرح مرمر برند اسپانیایی قرار می گیرد. سرامیک های این مجموعه از طریق تنوع در رنگ های طبیعی، نهایت ظرافت و بی انتها بودن و سرزندگی را برای شما به ارمغان می آورد. در این مجموعه قصد داریم تا برخی از استثنایی ترین و لوکس ترین سنگ مرمر های امروزی جهان را به شما نشان دهیم.

سرامیک های این مجموعه در دو سایز 120×60 (پولیش) و 100×100 (مات و گرانیتی) موجود می باشد.

طرح سنگ (Stone Look)

سنگ با ارائه کم‌ترین تغییر رنگ، یک پیچیدگی و زیبایی طبیعی به فضا می بخشد. سنگ طبیعی قسمت عمده ای از بودجه ی بازسازی را به خود اختصاص می دهد، اما سرامیک پرسلانی طرح سنگ، در کسری از قیمت، همان شکل و ظاهر را فراهم می کند. سرامیک پرسلانی طرح سنگ در تنوع گسترده ای از رنگ این امکان را فراهم می کند که رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی خود را پیدا کنید. تغییرات موجود در این مجموعه از بافت نرم تا سخت و خشن، از بسیاری از سطوح سنگ طبیعی تقلید می کند.

MAM64 و MAM68 سرامیک پرسلانی طرح سنگ (120×60)، محصول ایرانی و پرفروش و فوق العاده زیبای گروه آذین آرک می باشد. محصولات طرح سنگ این مجموعه در دو طیف بژ و خاکستری و همچنین یک رنگ کرم استخوانی با تنوع ۶ کد رنگ متفاوت طراحی و تولید شده است. رگه های سنگ و طرح های هر کدام از این رنگ ها نیز به صورت رندوم و بدون تکرار تولید شده تا حس واقعی سنگ را القا نماید.

طرح چوب (Wood Look)

با انتخاب سرامیک پرسلانی طرح چوب بجای چوب های طبیعی گران که نگهداری آنها نیز سخت است، می توانید به ظاهر چوب ماهاگونی، چوب های ساحلی، بلوط کلاسیک و هر چوب در این بین دست پیدا کنید. بر خلاف چوب سخت طبیعی، سرامیک های طرح چوب می توانند در هر فضایی از خانه، از جمله فضاهای مرطوب، به نمایش درآیند.  آن بسته به ترجیح شخصی شما، از بافت غنی تا کاملا نرم و صاف، متغیر است.

CG47 و CG44 سرامیک طرح چوب، محصولات برند اسپانیایی گروه آذین آرک می باشد که در مجموعه سرامیک های پرسلانی طرح چوب قرار می گیرند. 

دسته‌بندی: سرامیک پرسلانی

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه