آخرین بروز رسانی: 26ام دی, 1400

سرامیک پرسلانی طرح سنگ

سرامیک پرسلانی طرح سنگ / در گذشته هیچگاه مثل امروز نبوده است که انتخاب کاشی های مناسب چنین کار عظیمی به نظر برسد. این به این دلیل است که گزینه های بسیار متنوعی در دسترس است. علاوه بر آن، انتخاب سرامیک برای کفپوش می تواند تأثیر قابل توجهی در شخصیت خانه شما داشته باشد. با افزایش گزینه های انتخاب برای سرامیک کف، یکی از انواع جدید سرامیک ها، سرامیک طرح سنگ می باشد.

  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ
  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ

تا همین چند سال پیش سرامیک های طرح سنگ کاملاً مصنوعی به نظر می رسیدند. اغلب از طرح و رنگ یکسان در هر سرامیک استفاده می شد. چنین سرامیک هایی فاقد عمق بوده و خسته کننده بودند. با این حال، فناوری جدید جوهر افشان به تولیدکنندگان اجازه داده است تا عمق و ویژگی طبیعی را به سرامیک ها اضافه کنند. اکنون طرح های منحصر به فرد بر روی هر سرامیک چاپ می شود و به آنها شخصیت می بخشد و واقعاً مانند سنگ به نظر می رسند. همچنین لازم به ذکر است که اکنون از فرایندهای سازگار با محیط زیست برای تولید سرامیک استفاده می شود.

سرامیک طرح سنگ گلدن بلک، محصول گروه azinarc، با 8 طرح (face) مختلف موجود است که نمای تمام شده ی آنرا مشابه سنگ طبیعی می نماید. این محصول بدلیل پرسلانی بودن قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را دارد: از جمله نما، کف، دیواره های حمام و سرویس بهداشتی. همچنین بعنوان دکور در دیواره های داخلی مانند دیوار پشت TV یا بین کابینت نیز بکار می رود.

  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ

چرا سرامیک طرح سنگ انتخاب کنیم؟

1. ظاهر / سرامیک طرح سنگ

با کمک آخرین فن آوری ها، اکنون تولیدکنندگان  قادر به تولید سرامیک با طرح زیبای سنگ های طبیعی با جزئیات دقیق هستند. آزادی در تولید نامحدود طرح ها و رنگ های مختلف به این معنی است که شما می توانید از اکثر سنگ های طبیعی برای طراحی ایده بگیرید. طرح های موجود شامل کوارتز، سنگ مرمر کارارا، سنگ آهک، گرانیت، کلکته، سنگ تراورتن و … است. سرامیک های طرح سنگ در طیف گسترده ای از رنگ ها از روشن تا تیره موجود است. بنابراین، می توانید رنگ مناسب و متناسب با طرح رنگ خانه خود را انتخاب کنید.

  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ

2. استحکام و دوام / سرامیک طرح سنگ

سرامیک های پرسلانی یکی از مقاوم ترین مواد در اطراف ما برای پروژه های مسکونی می باشد. علاوه بر این، اکثر تولید کنندگان این سرامیک ها را تحت شرایط مختلف آزمایش می کنند. این آزمایش ها شامل مقاومت در برابر سایش، خم شدن، یخ زدگی، تغییر رنگ، مواد شیمیایی و غیره می باشد. در واقع، این سرامیک ها حتی برای پروژه های تجاری که پرتردد هستند نیز مناسبند. بنابراین اگر دوام برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد، می توانید مطمئن باشید که انتخاب درستی انجام داده اید.

  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ

3. عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

سرامیک پرسلانی طرح سنگ برخلاف سایر کفپوش ها مانند سنگ طبیعی به ندرت به نگهداری و تعمیر احتیاج پیدا می کنند. یک سطح لعابدار در برابر آب، مواد شیمیایی و سایر مواد آسیب رسان بسیار مقاوم است. همچنین مقاومت بالا در برابر بسیاری از عناصر آن را به یکی از بهترین مواد مناسب برای سرامیک های فضای باز تبدیل کرده است.

  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ
  • سرامیک پرسلانی طرح سنگ

4. قیمت

سرامیک های طرح سنگ نسبت به سنگ های طبیعی بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه هستند.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه