خانه/سرامیک پرسلانی, کف/سرامیک پرسلانی طرح بتون
آخرین بروز رسانی: 21ام اسفند, 1400

سرامیک پرسلانی طرح بتون

سرامیک پرسلانی طرح بتون / اگر عاشق رنگ های خنثی و سبک شهری هستید، می توانید سرامیک پرسلانی طرح بتون را انتخاب کنید که یک محیط منحصر به فردی را به هر فضایی اضافه خوهد کرد. سرامیک پرسلانی طرح بتون می تواند یک شکل یکپارچه ایجاد کند که بدون هیچ زحمتی مشابه بتون صنعتی می باشد. و می تواند برای پوشاندن کف و دیوارهای هر فضای تجاری یا مسکونی؛ از آشپزخانه تا اتاق نشیمن، حمام و اتاق خواب، و همچنین دفاتر کار، مغازه ها و ساختمانهای عمومی استفاده شود. سرامیک پرسلانی طرح بتون به فضا شخصیت مینیمال و امروزی می بخشد.

سرامیک طرح بتون، محصولات اسپانیایی azinarc

سرامیک پرسلانی طرح بتون چیست؟

همانطور که از نام آن مشخص است، سرامیک پرسلانی طرح بتون با فناوری جدید دیجیتال ساخته می شود تا مانند بتون ریخته شده به نظر برسد و حتی احساس شود.

سرامیک پرسلانی طرح بتون دقیقاً مانند سرامیک های طرح چوب و سنگ، از پرسلان یا سرامیک ساخته می شوند. در طول فرایند ساخت، این سرامیک ها می توانند با یک سطح خاکی و با بافت بتونی یا یک سطح ضد لغزش نرم که بخشی از جذابیت آنها است، به پایان رسند.

سرامیک پرسلانی طرح بتون

سرامیک پرسلانی طرح بتون / مزایا

اگر به دنبال حس خام و خاکی بتون هستید بدون اینکه نگران ریختن بتون، تسطیح آن و آب بندی سطح آن باشید، سرامیک پرسلانی طرح بتون یک راه حل عالی است.

سرامیک پرسلانی طرح بتون مزایای بسیاری دارد. این سرامیک ها بسیار مقاوم، ضدآب و ضدلک هستند و در مقایسه با سایر گزینه های کفپوش نسبتاً ارزانند. با گذشت زمان رنگ خود را حفظ می کند، تمیز کردن آن آسان است و نیازی به مراقبت معمول ندارد.  همچنین سرامیک های طرح بتون ماندگاری بالایی دارد و در انواع مختلفی از رنگها و الگوها موجود می باشند.

سرامیک پرسلانی طرح بتون بسیار سبک تر از بتون واقعی می باشد. بنابراین در فضاهای داخلی و خارجی به راحتی قابل استفاده هستند و می توانند متناسب با محیط مهر و موم شوند.

سرامیک پرسلانی طرح بتون

برای اطراف استخرها یا در فضاهای مرطوب، می توان از سرامیک پرسلانی طرح بتون با سطح ضد لغزش استفاده کرد. همچنین این سرامیک ها  می توانند روی دیوارها استفاده شوند. 

همچنین نصب سرامیک پرسلانی طرح بتون بسیار سریعتر از نصب بتون واقعی می باشد، بنابراین می توانید به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. همچنین این  سرامیک ها به نگهداری کمتری نیاز دارند، زیرا آنها ترک نمی خورند.

سرامیک پرسلانی طرح بتون / طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها

سرامیک پرسلانی طرح بتون دارای طیف وسیعی از رنگ ها، طیف ها، اندازه ها و سبک ها هستند و به شما این امکان را می دهد سرامیک های جدید خود را با دکوراسیون منزل خود یکپارچه کنید.

سرامیک پرسلانی طرح بتون / ماندگاری و نگهداری

با اینکه بتون یک ماده مقاوم است، اما برای اینکه خوب به نظر برسد نیاز به اتمام و نگهداری دارد. برای مثال بتون نیاز به آب بندی، سنگ زنی و پرداخت دارد. شما باید سالی یک بار بتون پرداخت شده را دوباره آب بندی کنید.

با سرامیک پرسلانی طرح بتون ، تنها نگهداری جارو زدن گاه به گاه می باشد.

همچنین سرامیک های طرح بتون یک گزینه عالی برای فضاهای پرتردد خانه شما هستند. زیرا این سرامیک ها بسیار بادوام و ماندگار هستند.

دسته‌بندی: سرامیک پرسلانی, کف

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه