خانه/سرامیک پرسلانی/باغ شهری و سرامیک پرسلانی
آخرین بروز رسانی: 24ام اسفند, 1400

باغ شهری و سرامیک پرسلانی

باغ شهری و سرامیک پرسلانی ؛ نظافت آسان و مقاومت ویژه در برابر عوامل جوی و آلاینده، سرامیک های پرسلانی را تبدیل به یک انتخاب مطلوب و بهینه برای فضای باز می کند بطوریکه در محیط های خصوصی و تجاری، فضاهای بیرونی می توانند در امتداد طراحی داخلی قرار گیرند.

باغ شهری و سرامیک پرسلانی

شهرهای امروزی نسبت به چند دهه قبل تغییر اساسی کرده اند. تحرک ، سبک زندگی و سایر پدیده هایی که دائم در حال تحول هستند، انگیزه ای برای بهبود کیفیت زندگی در مناطق شهری برانگیخته اند.
بی شک افزایش فضاهای سبز یکی از عناصری است که شهرها را بیشتر قابل زندگی کرده است: در دهه های اخیر شاهد شکوفایی پارک های عمومی و همچنین باغ هایی در تراس ها، بالکن ها و پشت بام ها بوده ایم که به شکل و ظاهر شهرها کمک کرده اند.

باغ شهری و سرامیک پرسلانی
باغ شهری و سرامیک پرسلانی

وجود فضاهای سبز در بالکن ها و تراس ها به دلیل سهولت ساخت و ساز و همچنین نیاز به بهره برداری از یک فضای اضافی برای زندگی، به طور قابل ملاحظه ای در خانه های شهرها افزایش یافته است، در واقع توسعه محیط های بسته ی داخلی مختص آرامش و فراغت. در واقع با قرارگیری استراتژیک چند مبلمان و گیاهان، بالکن ها و پشت بام ها به راحتی به باغ های شهری و محوطه های فضای باز تبدیل می شوند.

باغ شهری و سرامیک پرسلانی

باغ شهری و سرامیک پرسلانی 

سرامیک های پرسلانی برای فضای باز به دلیل عملکرد فنی برتر و سازگاری، بهترین و بهینه ترین گزینه برای فضاهای بیرونی هستند. محدوده ی سرامیک های فضای باز که برای نصب در طبقات بالا مناسبند (ضخامت 20 میلی متر و 30 میلی متر)، نصب خشک روی سنگریزه (20 میلی متر و 30 میلی متر) و نصب با چسب روی زیرلایه (همه ضخامت های موجود با پوشش بیرونی) مناسبند، بنابراین متنوع ترین نیازهای طراحی را برآورده می کنند. به لطف وجود گزینه های نصب متعدد، سرامیک های پرسلانی مخصوص فضای باز، تطبیق پذیر هستند و هم برای طراحی باغ های شهری از ابتدا و هم برای مقاوم سازی نمای بیرونی مناسبند.

این فضاهای بیرونی باید طوری طراحی شوند که با میزها و صندلی ها، کباب پزها، صندلی های راحتی و صندلی های مخصوص محوطه استراحت، گوشه هایی که برای باغبانی در نظر گرفته شده اند و سایر فعالیتهایی که به کفپوش زیبا، کاربردی و مقاوم نیاز دارند، مطابقت داشته باشند. سهولت نظافت، باغ شهری را به فضایی کاربردی برای همه فعالیت ها در فضای باز تبدیل می کند.

سرامیک های پرسلانی مقاوم در برابر یخ زدگی هستند و می توانند در دماهای سرد زمستان بدون هیچگونه محافظت خاصی مقاومت کنند. علاوه بر این، سرامیک های فضای باز در برابر آلاینده ها مقاوم هستند و زیبایی خود را در طول زمان حفظ می کنند، حتی زمانی که در معرض مستقیم نورخورشید قرار بگیرند. بنابراین آنها نیاز به نگهداری خاصی ندارند.

باغ شهری و سرامیک پرسلانی
باغ شهری و سرامیک پرسلانی

همچنین مفهوم باغ شهری به فضاهای رستورانی و تجاری نیز کشیده می شود و از ویژگی های منحصر به فرد آنها بیشترین استفاده را می کنند و یک تداوم طبیعی از محیطی که فضاهای داخلی آنها را مشخص می کند، ایجاد می کند. در واقع، مجموعه های سرامیک پرسلانی گروه آذین آرک طوری طراحی شده اند که تمام نیازهای فضاهای داخلی و خارجی را در بر می گیرند و راه حل های پیوستگی و تداوم را برای یک پروژه هماهنگ داخلی و خارجی ارائه می دهند که در آن سبک بی نظیر مواد و عملکرد فنی برتر، الهام بخش طراحی های سطح بالا بدون از بین بردن کاربرد و عملکرد است.

باغ شهری و سرامیک پرسلانی
باغ شهری و سرامیک پرسلانی
دسته‌بندی: سرامیک پرسلانی

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه