آخرین بروز رسانی: 21ام اسفند, 1400

سرامیک طرح چوب

سرامیک پرسلانی طرح چوب به یکی از داغترین ترندها در صنعت کف سازی سرامیکی تبدیل شده و در چند سال اخیر محبوبیت آن چند برابر شده است. با ظهور فناوری و پیشرفت در فرآیندهای تولید سرامیک، اکنون سرامیک های پرسلانی طوری ساخته می شوند که بافت و ظاهر چوبی دارند و به طور گسترده ای در پروژه های طراحی داخلی در سراسر جهان، به ویژه بعنوان کفپوش استفاده می شوند. جدا از اندازه های مرسوم، این کاشی ها در حال حاضر در اندازه ها و طرح های مختلف و تقریباً در تمام الگوها و بافت های چوبی ممکن، ساخته و تولید می شوند.

  • سرامیک پرسلانی طرح چوب

سرامیک پرسلانی طرح چوب معمولاً از بسیاری از چوب های طبیعی ارزان تر است، اما قیمت آنها بر اساس کیفیت و محل تولید و ساختشان، بسیار تغییر می کند. سرامیک های پرسلانی طرح چوب برند اسپانیایی گروه آذین آرک (azinarc)، سرامیک های باکیفیت و بسیار زیبایی می باشد.

اگرچه این سرامیک ها دقیقاً شبیه تخته های چوب هستند، اما از نظر مقاومت، دوام و مقاومت در برابر عناصر مختلف از چوب واقعی بسیار سودمندتر هستند و این عامل در درجه اول به محبوبیت بسیار زیاد آن بعنوان کفپوش داخلی کمک می کند.

سرامیک پرسلانی طرح چوب چیست؟

سرامیک پرسلانی طرح چوب چیزی نیست جز یک سرامیک پرسلانی ساده که به خاطر بافت و طرح چوبی روی سطحش به نظر می رسد که یک تخته چوب است. این کاشی ها وقتی روی کف قرار می گیرند ، احساس کفپوش چوبی را می دهند. در واقع، آنها با چشم غیر مسلح بسیار شبیه به هم هستند که تا زمانی که آنها را لمس نکرده اید، تشخیص اینکه چوب واقعی هستند یا پرسلان، عملاً غیرممکن است. با تشکر از پیشرفت های صنعت ساخت سرامیک که منجر به تولید سرامیک های پرسلانی با جزئیات و ظاهردقیق تر شبیه چوب، شده است. در حقیقت، جزئیات روی سطح سرامیک به قدری پیچیده است که به راحتی احساس برخی کفپوش های چوبی دست ساز را می دهد.

  • سرامیک پرسلانی طرح چوب

مزایای کفپوش با سرامیک پرسلانی طرح چوب

درست مانند سایر سرامیک های پرسلانی، این سرامیک ها نیز با تمرکز اصلی بر عملکرد و طول عمر تولید می شوند. این باعث می شود که این کاشی ها برای مصارف خانگی و اداری مناسب باشد و برای استفاده گسترده در پروژه های بزرگ مسکونی و تجاری در سراسر جهان شناخته شده هستند. این سرامیک ها چندین مزیت عمده نسبت به تخته های چوبی واقعی دارد که به محبوبیت گسترده آن اعتبار می بخشد. بر خلاف چوب، از این سرامیک می توان برای کفپوش در فضاهایی مانند آشپزخانه و حمام که به احتمال زیاد بیشتر مرطوب می شوند، استفاده کرد. علاوه بر این، سرامیک پرسلانی طرح چوب ضدخش و ضدلک است و به همین دلیل تمیز کردن و نگهداری آن آسان است.

  • سرامیک پرسلانی طرح چوب
  • سرامیک پرسلانی طرح چوب

سرامیک پرسلانی طرح چوب روی دیوار

سرامیک پرسلانی طرح چوب بسیار سخت و محکم می باشد و از این رو تقریباً برای هر نوع طراحی کف مناسب به نظر می رسد و می تواند برای سایر کاربردها نیز استفاده شود. با داشتن الگوهای منحصر به فرد و اندازه ها و اشکال متعدد از سرامیک های طرح چوب، می توانید به اندازه کافی خلاق باشید تا دیوارهای خود را با آنها برای دکوراسیون داخلی ایده آل و الهام گرفته از طبیعت، برجسته کنید.

  • سرامیک طرح چوبسرامیک پرسلانی طرح چوب
  • سرامیک طرح چوبسرامیک پرسلانی طرح چوب

اگر به دنبال ایجاد دکوراسیونی درجه یک یا مینیمالیستی باشید، سرامیک پرسلانی طرح چوب هرگز شما را ناامید نمی کند. در عوض، این کاشی ها گزینه های بی شماری را ارائه می دهند تا هنگام طراحی فضای داخلی خانه خود، تا آنجا که می توانید خلاقیت داشته باشید. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری آسان، عملکرد بالا و عمر طولانی به عنوان مزایای اضافه شده به این سرامیک ها است.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه