آخرین بروز رسانی: 29ام آذر, 1400

سرامیک طرح سنگ مرمر

سرامیک طرح سنگ مرمر / همه ما عاشق زیبایی سنگ مرمر طبیعی هستیم که بلافاصله حس تجمل و زرق و برق را القا می کند. با این حال، به همان اندازه که آرزو می کنیم باید بتوانیم استطاعت تهیه ی آن را داشته باشیم، تهیه ی سنگ مرمر طبیعی در کل پروژه برای بسیاری از مالکان خانه دور از دسترس است. هرگز نگران نباشید، زیرا سنگ مرمر واقعی می تواند در کنار سرامیک های پرسلانی با ظاهر مرمر و با کیفیت بالا مورد استفاده قرار گیرد و این کار بسیار عاقلانه ای است.

با ظهور و کمال چاپ جوهر افشان بر روی سرامیک های پرسلانی، می توانید به ظاهر مرمر طبیعی در طرح ها و رنگ های واقعی دست پیدا کنید. بنابراین، پیش بروید و یک نمای لوکس و یکپارچه با سرامیک های پرسلانی مقرون به صرفه در کنار سنگ مرمر طبیعی گران‌تر ایجاد کنید و از نمای جدید خود لذت ببرید! 

سرامیک طرح سنگ مرمر در آشپزخانه

بیایید از این آشپزخانه بی نظیر شروع کنیم! در اینجا، یک تخته سنگ مرمر با شکوه هم برای میز و هم برای جزیره و هم دیوار آشپزخانه انتخاب شده است. این اسلب پرسلانی از محصولات برند ایتالیایی گروه آذین آرک (azinarc) می باشد که طرح سنگ مرمر است. و هیچ‌کس هرگز نخواهد فهمید که در این آشپزخانه پر زرق و برق، از سنگ مرمر طبیعی استفاده شده و یا سرامیک های پرسلانی!

 
سرامیک طرح سنگ مرمر

در اینجا آشپزخانه دیگری وجود دارد که به طور کامل با سرامیک طرح سنگ مرمر پوشانده شده است. مجدداً از این سرامیک روی میزها و جزیره آبشاری استفاده می شود. ترکیب کانترهای تخته سنگ مرمر سفید و بین کابینت، ظرافت مدرن نفس گیر را به این آشپزخانه بخشیده است.

سرامیک طرح سنگ مرمر

سرامیک طرح سنگ مرمر در حمام و سرویس بهداشتی

سرامیک طرح سنگ مرمر ایده‌ای زیبا برای طراحی حمام است که می‌تواند خلوتگاه مجللی را ایجاد کند که آرزوی آن را دارید و با بودجه شما سازگار است. از کف تا سقف، این حمام بزرگ نمایی از مرمر را روی کف، دیوارها و میز را نشان می دهد. کاشی کف و کاشی های حمام از کاشی پرسلانی هستند که در تقلید ظاهری از سنگ مرمر طبیعی بسیار عالی عمل می کنند.

سرامیک طرح سنگ مرمر

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه