آخرین بروز رسانی: 24ام اسفند, 1400

سرامیک طرح چوب برای دیوار

سرامیک طرح چوب برای دیوار / اغلب اوقات، تصوراتی در مورد نحوه استفاده از محصولات خاص در بازسازی خانه وجود دارد. یکی از این تصورات غلط پیرامون استفاده از سرامیک های طرح چوب است که بیشتر به عنوان کفپوش استفاده می شود. در حالیکه، این عنصر طراحی می تواند در جاهای دیگر از جمله دیوارها و حمام ها نیز استفاده شود. 

سرامیک طرح چوب برای دیوار / کاربرد

بسیاری از مردم از سرامیک های پرسلانی طرح چوب فقط به عنوان سرامیک کف استفاده می‌کنند، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. در واقع، این سرامیک طرح چوب با گرایش های(trends) فعلی متناسب است، چرا که امروزه آنها را به عنوان دیوارهای دکوراتیو در اتاق خواب ها، اتاق های غذاخوری و سرویس های بهداشتی می بینیم.

سرامیک طرح چوب برای دیوار

سرامیک طرح چوب برای دیوار / حمام و سرویس بهداشتی

بازسازی حمام یک نمونه ی عالی از استفاده ی این نوع عنصر طراحی (یعنی سرامیک طرح چوب) می باشد. در تصاویر زیر از سرامیک طرح چوب هم روی دیوارها و هم کف حمام استفاده شده است.

سرامیک طرح چوب برای دیوار / آشپزخانه و بین کابینت

یکی دیگر از مواردی که می توانید از سرامیک طرح چوب برای دیوار استفاده کنید، آشپزخانه و فضای بین کابینت می باشد که در این صورت فضای شما بسیار زیبا و جذاب می شود.

سرامیک طرح چوب برای دیوار

فناوری چاپ روی پرسلان راه طولانی را پیموده است. بین بافت، رگه ها و گره های طبیعی، ظاهری بسیار واقعی را ارائه می دهند. ای سرامیک ها در سبک‌ها، عرض ها و طول‌های مختلفی وجود دارند. چوب‌ها می‌توانند طبیعی و تازه به نظر برسند یا ظاهری گره‌دار و فرسوده داشته باشند.

اگر این ظاهر چوبی چیزی است که می خواهید در پروژه بازسازی آینده خود بگنجانید، می توانید با مشاوران گروه آذین آرک (azinarc) در مورد فضای خود و جزئیات مورد نیاز برای یک نتیجه زیبا صحبت کنید.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه