خانه/سرامیک پرسلانی, کف صنعتی/سرامیک پرسلانی صنعتی چیست؟
آخرین بروز رسانی: 1ام تیر, 1400

سرامیک پرسلانی صنعتی چیست؟

سرامیک پرسلانی صنعتی یک کفپوش مخصوص است که کیفیت استفاده و راحتی بالایی را برای فضاهای تولیدی یا خدماتی فراهم می کند. این محصول یک کفپوش بسیار خاص و کاربردی است که تحت تأثیر اسیدهای با چگالی بالا قرار نمی گیرد، سطح جذب آب کمی دارد و انتظارات مربوط به زیبایی شناسی را برآورده می کند. به دلیل دانسیته بالا و تخلخل کم، باعث می شود کفپوش های شرکت های صنعتی بهداشتی، ایمن و سالم باشند. مواد فشرده که شامل فازهای کریستالی باقیمانده در فاز شیشه ای است، در برابر یخ زدگی، ضربه و سایش مقاومند. به لطف کیفیت بالا، مناسب ترین محصول کفپوش برای کف تاسیسات صنعتی است.

مزایای سرامیک پرسلانی صنعتی

کاربرد سرامیک پرسلانی صنعتی بعنوان کفپوش مزایای بسیاری دارد. سرامیک های پرسلانی صنعتی به لطف طول عمرشان، محصولی اقتصادی برای مشاغل است. دارای نظافت و نگهداری آسان است و همیشه ظاهر اولیه ی خود را حفظ می کند. برای تأسیسات صنعتی که در آن رعایت اصول بهداشتی در الویت است، بهترین گزینه می باشد. به دلیل دانسیته بالا، می توانید به راحتی از آن در محیط های بیرونی استفاده کنید و جذب آب بسیار پایین، آن را در برابر یخ زدگی مقاوم می کند. از آنجایی که ضدلغزش است، از موقعیت هایی مانند حوادث کار نیز جلوگیری می کند. همچنین ضد سایش است و بنابراین برای استفاده طولانی مدت در فضاهای پرتردد و پرترافیک مناسب است. در عین حال، سرامیک های کف به سبک صنعتی که به لحاظ زیباشناسی نیز اهمیت دارند، ظاهر زیباتری ارائه می کنند.

سرامیک پرسلانی صنعتی

بهترین مارک سرامیک پرسلانی چیست؟

مهمترین نکته برای سرامیک های کف به سبک صنعتی استفاده از مواد مناسب و پیگیری مراحل درست تولید است. بنابراین، انتخاب مارک مناسب مهم است. در صورت استفاده از محصولاتی که استانداردهای لازم را ندارند، کفپوش ها با سرامیک پرسلانی عملکرد مورد انتظار را ارائه نمی دهد. تولید سرامیک های با طول عمر بالا، بادوام و با مقاومت بالا، بهترین مارک سرامیک پرسلانی را نشان می دهد.

در این رابطه شما می توانید از محصولات ضداسید و ضدقلیا گروه آذین آرک ( azinarc ) دیدن کنید که مناسب فضاهای صنعتی می باشند.

قیمت سرامیک پرسلانی صنعتی

قیمت سرامیک های پرسلانی صنعتی برای کف با توجه به فضاهایی که از آنها استفاده می کنید، مقرون به صرفه اند. به لطف طول عمر بالا، آنها از نوع کفپوش های اقتصادی هستند. در عین حال، به دلیل نگهداری آسان با سایش، تغییر شکل و مشکلات مشابه روبرو نمی شود. و یک کاربرد بسیار طولانی مدت در فضایی دارد که آن را اعمال می کنید و بعداً نیازی به تجدید یا تعویض ندارد. بنابراین بخاطر این ویژگی ها مقرون به صرفه اند. 

ویژگی های کلی سرامیک پرسلانی صنعتی گروه آذین آرک

سرامیک های پرسلانی صنعتی در فضاهایی مانند دیوارها و کف صنعتی که باید مقاوم و پردوام ( heavy-duty ) باشند، استفاده می شوند که دارای ویژگی های کیفیتی و عملکردی بسیار بالا هستند. این قابل اطمینان ترین ماده پوشش دهنده برای شرایط بهداشتی بالا، به ویژه در بخش مواد غذایی است. این محصولی است که در برابر ضربه مقاوم است، تحت تأثیر مواد شیمیایی قرار نمی گیرد، در برابر بارهای سنگین مقاوم است، باکتری تولید نمی کند و استفاده طولانی مدت دارد.

سرامیک ضد اسید صنعتی، محصولی متفاوت و جدید با برند ایرانی می باشد که کاربردهای خاص خود را دارد. این محصول در سایز های مختلف از جمله 20×20 و 25×25 و 33×33 و 24×11.5 در دو رنگ شیری ساده و دانه قرمز و با سطوح ساده و آجدار طراحی و تولید شده است تا بنا به مقتضای نیاز مصرف کننده قابل گزینش و انتخاب باشد.

ویژگی های کلی این محصولات :

  • به لطف سطح مات، ضد لغزش و ضد سایش هستند؛
  • مواد شیمیایی، روغن ها و اسیدها بر آن تاثیری ندارند (سرامیک های پرسلانی ضد اسید)؛
  • مقاوم در برابر مواد سنگین و استفاده بسیار؛
  • از مقاومت بالاتری نسبت به بتون برخوردار است؛
  • به دلیل تراکم آن، باکتری تولید نمی کند و کثیفی را در خود نگه نمی دارد؛
  • نظافت آن آسان است و نیازی به نگهداری معمول ندارد؛
  • مقاوم در برابر دماهای بالا؛
  • تغییر رنگ نمی دهد زیرا با استفاده از مواد طبیعی تولید می شود؛
  • دارای طول عمر بالا؛
  • سازگار با محیط زیست.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه