خانه/سرامیک پرسلانی/سرامیک پرسلانی و محیط زیست
آخرین بروز رسانی: 28ام شهریور, 1400

سرامیک پرسلانی و محیط زیست

کسانی که سرامیک های پرسلانی را انتخاب می کنند در واقع محصولات زیست محیطی را انتخاب کرده اند و اولویت بالایی را به تولید بر اساس پایداری محیط زیست اختصاص می دهند. تشویق یک رویکرد مسئولانه و با فضیلت در همه سطوح.

سرامیک پرسلانی و محیط زیست

یکی از ارکان اصلی روش کسب و کار ما پیگیری مداوم برتری است. این امر نه تنها از طریق طراحی محصولاتی که از نظر فنی بی عیب و نقص هستند بلکه از طریق اطلاع از تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی فرآیندهای تولید نیز بیان می شود. کیفیت بالای سرامیک های دیواری و سرامیک های کف پرسلانی در واقع نتیجه فناوری های پیشرفته صنعتی، و همچنین فرایندهای تولیدی است که هم از نظر زیست محیطی پایدار بوده و هم برای کارگران ایمن است.

سرامیک پرسلانی و محیط زیست / کاشی های سرامیکی دوستدار محیط زیست هستند

کاشی های سرامیکی در واقع بسیار دوستدار محیط زیست هستند، در حالی که این ویژگی به اندازه کیفیت زیبایی آنها آشکار و واضح نیست. آنها اساساً از خاک رس ساخته شده اند، ماده اولیه ای که بیشتر پوسته زمین را تشکیل می دهد. در پایان چرخه زندگی آنها، که در مقایسه با سایر مصالح پوشش بسیار طولانی است، هنوز همان چیزی هستند که در ابتدا بودند. در واقع در هنگام پخت خاک رس دستخوش یک تغییر شکل فیزیکی می شود که اجزای شیمیایی آن را تغییر نمی دهد.

سرامیک پرسلانی و محیط زیست
سرامیک پرسلانی و محیط زیست

بهره وری انرژی

سرامیک های پرسلانی به دلیل اینرسی حرارتی، به تعدیل تغییرات دمایی اتاق کمک می کنند و در طول سال افزایش گرمایش و سرمایش را کاهش می دهند و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

چرخه زندگی بیش از 50 سال طول می کشد

ویژگی های ذاتی کاشی های سرامیکی به دلیل تاثیرات کمی که در طی چرخه ی عمرشان متحمل می شوند، آنها را در مقایسه با سایر مصالح انتخاب مطلوب می کند. کف سرامیکی و کاشی های دیواری با دوام بیش از 50 سال، کاملا با اصول اقتصاد مدور مطابقت دارند.

سرامیک پرسلانی و محیط زیست
دسته‌بندی: سرامیک پرسلانی

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه