خانه/سرامیک پرسلانی, مطالب منتخب/مزایای استفاده از سرامیک پرسلانی روی دیوار
آخرین بروز رسانی: 31ام خرداد, 1400

مزایای استفاده از سرامیک پرسلانی روی دیوار

مزایای استفاده از سرامیک پرسلانی روی دیوار / سرامیک های پرسلانی در این چند وقت اخیر یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای کاشی کاری در بین صاحب خانه ها بوده اند. پرسلان از ذرات شن و ماسه ی ظریف که در دماهای بسیار بالا پخته می شوند، ساخته می شود. این فرآیند “پخت” باعث می شود ذرات داخل پرسلان به شدت در کنار هم قرار بگیرند، و بدین ترتیب سرامیک های پرسلانی سخت ترین و متراکم ترین ساختار را در میان سایر گزینه های کاشی کاری موجود در بازار امروز را دارند. این همان چیزی است که کاربرد آن را در هر ملک مسکونی و همینطور تجاری، باارزش می کند. حالا سوال این است: مزایای استفاده از سرامیک پرسلانی روی دیوار چیست؟ سرامیک های دیواری پرسلانی که شبیه سنگ مرمر هستند؛ مطمئناً مزایای زیادی در رابطه با سرامیک های پرسلانی وجود دارند. بیایید نگاهی به برخی از رایج ترین مزایا بیندازیم، بنابراین انتخاب نهایی برای شما آسان تر می شود.

ضد سایش

اگرچه تعویض اکثر سرامیک ها در صورت آسیب دیدن آسان است، اما باز هم می تواند دردسری باشد که می توانید آن را حذف کنید. بنابراین، منطقی است که سرامیک هایی را نصب کنید که پوشش های سختری هستند و این امر به ویژه در مکانهای پرتردد (آشپزخانه یا اتاق نشیمن) اهمیت بیشتری دارد. اینجاست که سرامیک های پرسلانی دیواری می درخشند. سرامیک های پرسلانی نسبت به سایش ها و ترک خوردگی های روزانه، از جمله شکاف برداشتن، خراشیده شدن و خردشدن، مقاومت زیادی دارند.

ضد لک

لکه ها در مکان هایی مانند آشپزخانه می توانند یک مشکل جدی باشند و اگر دیوارهای شما به شدت لکه دار شود، از بین بردن آن هزینه بردار بوده و یک دردسر واقعی است. اگرچه با وجود سرامیک های پرسلانی دیواری، دیگر با این مشکل روبرو نخواهید شد، زیرا آنها به دلیل پوششی که دارند مقاومت بالایی در برابر لکه ها ایجاد می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید در آشپزخانه خود کار کنید بدون اینکه مدام نگران باشید که در حال لک کردن سرامیک های خود هستید.

  • مزایای استفاده از سرامیک پرسلانی روی دیوار

نظافت آسان

نکته جالب دیگر در مورد سرامیک های پرسلانی این است که به راحتی تمیز می شوند. صرف کردن زمان زیاد برای نگهداری این کاشی ها را فراموش کنید زیرا به طور کلی یک نظافت سریع تمام چیزی است که برای تمیز نگه داشتن آنها باید انجام دهید. هر زمان که کثیف به نظر رسیدند تنها کافیست از یک دستمال مرطوب استفاده کنید تا مثل روز اول تمیز و نو به نظر برسند. این حداقل میزان نظافتی است که برای افرادی که خانه های شلوغی دارند ضروری است.

تنوع در ظاهر

سطوح سرامیک های پرسلانی در طیف گسترده ای پرداخت می شوند، به این معنی که شما می توانید سبکی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. پرداخت های مات، لعاب دار و بدون لعاب برای انتخاب وجود دارد. همچنین سرامیک های پرسلانی دیواری شبیه سنگ مرمر وجود دارد، این سرامیک ها می توانند در طرح های مختلف مانند سنگ مرمر، سنگ طبیعی، تخته سنگ و حتی چوب تولید شوند. بنابراین هرچه دلتان بخواهد می توانید بوسیله این سرامیک ها بدست آورید. وقتی این مزایای سرامیک های پرسلانی دیواری را در نظر می گیرید، دیگر صرف نظر کردن از آنها خیلی سخت است. سرامیک های پرسلانی به وضوح آنچه را که مصرف کنندگان می خواهند ارائه می دهند، آنها در برابر سایش روزانه مقاومند، بادوامند و ظاهر خوبی دارند.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه