خانه/سرامیک پرسلانی, مطالب منتخب/بهترین سرامیک برای فضای باز
آخرین بروز رسانی: 31ام خرداد, 1400

بهترین سرامیک برای فضای باز

بهترین سرامیک برای فضای باز / با وجود بسیاری از مواد عالی (به عنوان مثال بتون، سنگفرش، کاشی فضای باز و موارد دیگر) برای کفپوش یا دیوارهای فضای باز، که برای انتخاب وجود دارد تصمیم گیری در مورد یک یا دو مورد از آنها می تواند یک معضل بزرگ باشد. اگر از قبل در مورد چیدمان مشخصی که می خواهید، بودجه ای که مایل به صرف آن هستید و ملزوماتی که می خواهید، ایده داشته باشید، فضای باز رویاهای شما تنها چند قدم با شما فاصله دارند. اگر سرامیک در لیست شما برای فضای بیرونی قراردارد، ما چند نکته مفید برای اطمینان از کارایی و ایمنی فضای جدید شما ارائه می دهیم.

  • MAM65 سرامیک پرسلانی طرح سنگ (120×60)

سرامیک یا پرسلان؟ بهترین سرامیک برای فضای باز

کاشی سرامیکی در فضای باز معمولاً مقاومت کافی در برابر تأثیرات طبیعت را ندارد زیرا آب زیادی را جذب می کند. و در برابر یخ زدگی مقاوم نبوده و ترک میخورد.

ما اکنون شاهد پرسلان های بیشتر و بیشتری هستیم که به طور خاص برای استفاده در فضاهای باز تولیدشده اند. بنابراین اگر قصد نصب سرامیک بعنوان کفپوش در فضای باز را دارید، همیشه به دنبال یک سرامیک پرسلانی مناسب فضای باز باشید، سرامیکی که به طور واضح برای فضاهای بیرونی طراحی شده باشد.

5 دلیل برای انتخاب پرسلان بعنوان سرامیک فضای باز

1. پرسلان مقاوم در برابر یخ زدگی است

بدون نیاز به توضیحات تخصصی، دلیل علمی این گفته نسبتاً ساده است. سرامیک های پرسلانی “نفوذ ناپذیر” هستند. (آنها آب را جذب نمی کنند). بنابراین هیچ  فرصتی برای جذب آب، یخ زدگی، انبساط و سپس ترک خوردن وجود ندارد.

2. پرسلان به حداقل نگهداری نیاز دارد

سرامیک های پرسلانی غیر متخلخل و ضد لک هستند. جارو کردن گاه به گاه فضای باز و شستشو با مقداری آب گرم و صابون حداکثر تلاش لازم برای حفظ فضای شما است.

3.سرامیک های پرسلانی ضدخش هستند

یکی از اصلی ترین مزایای سرامیک پرسلانی دوام آن است. پرسلان بسیار متراکم تر از کاشی سرامیکی استاندارد است زیرا در دماهای بالاتر پخته شده و از خاک رس تصفیه شده ساخته می شود. این باعث می شود آنها فوق العاده سخت و ضدخش باشند.

4. سرامیک های پرسلانی را می توان با بافت های غیر لغزنده تولید کرد

این بدان معنی است که می توان از آنها با خیال راحت در مناطق مرطوب استفاده کرد، این ویژگی آنها را تبدیل به سرامیک های مناسب فضای باز می کند.

  • MAM17 سرامیک پرسلانی طرح سنگ (120×60)

5. سرامیک های پرسلانی می توانند فضای داخلی و خارجی را با هم مخلوط کنند

استفاده از فضای باز در امتداد فضای نشیمن راهی عالی برای ایجاد نمای یکپارچه بین فضای بیرون و داخل خانه است. بنابراین از استفاده از سرامیک های یکسان در آشپزخانه و بالکن آن نترسید. فضا بزرگتر به نظر می رسد و در نهایت حسی از جریان در فضا ایجاد می کند.

  • CAM08 سرامیک طرح سیمان (120×60)

* لطفا توجه داشته باشید سرامیک پرسلانی که انتخاب می کنید باید به طور مشخص برای فضاهای بیرونی طراحی شده باشند.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه