خانه/سرامیک پرسلانی/مراقبت از سرامیک پرسلانی در فضای باز در طول زمستان
آخرین بروز رسانی: 5ام مرداد, 1400

مراقبت از سرامیک پرسلانی در فضای باز در طول زمستان

مراقبت از سرامیک پرسلانی در فضای باز در طول زمستان /سرامیک پرسلانی سخت، ارتجاعی و ضد خش است، و از این رو یک گزینه ایده آل برای پیاده روها، پاسیوها و ایوان ها در فضای باز است. وقتی هوای سرد فرا می‌رسد، فرصت خوبی که شما از غذا خوردن در فضای باز یا استراحت در ایوان خود لذت خواهید برد، دیگر وجود ندارد، حداقل تا زمانی که گرمای فصل بهار فرا رسد.

سرامیک پرسلانی با اینکه در فضای باز ماندگار و بادوام است، همچنان در ماه های زمستان به مراقبت های اساسی نیاز دارد. از این راهنما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محافظت از پرسلان استفاده کنید و در این فرآیند فضاهای بیرونی خود را برای زمستان آماده کنید.

با نظافت سرامیک پرسلانی در فضای باز شروع کنید

سرامیک پرسلانی یک ماده غیر متخلخل است، به این معنی که در صورت استفاده در داخل یا خارج از منزل، عملا میزان جذب رطوبت آن صفر است. اگر در آب و هوایی زندگی کنید که باران یا برف زیادی می بارد، سرامیک پرسلانی بسیار مفید است. همچنین غیر متخلخل بودن سرامیک پرسلانی در فضای باز به شما اطمینان می دهد که در اثر یخ زدگی ترک نخورد.

به هرحال پرسلان به نگهداری کمی در زمستانی احتیاج دارد، با برداشتن برگها، خزه ها و سایر آشغالها از فضای بیرونی سرامیک کاری شده، کار خود را شروع کنید. انجام این کار ، به ویژه اگر مسیرهای کاشی کاری داشته باشید ، به شما کمک می کند تا احتمال لغزش در زیر باران ، برف یا مسیرهای یخی را کاهش دهید.

نظافت در اوایل زمستان نیز زمان خوبی برای بررسی سرامیک است تا متوجه هرگونه آسیب نیازمند به تعمیر و ترمیم، شویم. بنابراین فرصت دارید تا در صورت لزوم موادی مانند سرامیک پرسلانی را سفارش دهید.

مراقبت از سرامیک پرسلانی در فضای باز: 5 نکته ساده

تعمیر و نگهداری در زمستان زمانی که با سرامیک پرسلانی کار می کنید، کار دشواری نیست. در اینجا چند نکته آورده شده است که به شما کمک می کند تا در ماه های سرد فضاهای بیرونی خود را به بهترین و عالیترین شکل خود نگه دارید.

1. سطوح سرامیک در فضای باز را جارو کنید تا در هنگام بارش برف از یخ زدن جلوگیری شود. این به شما در جلوگیری از حوادث احتمالی لغزش و سقوط کمک می کند.

2. برای یخ زدایی از سرامیک پرسلانی در فضای باز از نمک استفاده کنید. از آنجا که پرسلان آب بسیار کمی جذب می کند، نمک گزینه خوب و مطمئنی برای ایمن نگه داشتن فضای بیرونی شماست.

3. هنگام پاکسازی معابر، پاسیوها و سایر فضاهای بیرونی از بیل فلزی استفاده نکنید. در صورت نیاز به استفاده از بیل، نوع پلاستیکی آن را انتخاب کنید. پرسلان در برابر خراش مقاوم است، اما همچنان یک بیل فلزی می تواند به آن آسیب جدی وارد کند.

4. هنگام انجام کارهای نگهداری در زمستان، خطوط بندکشی را بررسی کنید. زمستان یک تست خوب برای حصول اطمینان از این است که بندکشی و بستر مناسب در هنگام نصب مورد استفاده قرار گرفته است. در غیر این صورت، احتمالاً متوجه خساراتی خواهید شد که باید آن را برطرف کنید.

5. وقتی که هوای گرم تر در بهار فرا می رسد به دقت سرامیک های پرسلانی خود را در فضای باز ارزیابی کنید. پرسلان با دوام و انعطاف پذیر است، اما آسیب می تواند رخ دهد، خصوصاً در مورد بندکشی. سرامیک خود را بررسی کنید و در اسرع وقت تعمیرات را انجام دهید.

سرامیک پرسلانی انتخاب مناسبی برای فضاهای بیرونی است که در معرض هوای سخت زمستان و یخ زدگی قرار دارند. از نظر ظاهر از سنگ طبیعی گرفته تا چوب سرخ روستیک موجود است، همچنین پرسلان ایجاد محوطه ای در فضای باز که شما و خانواده تان عاشق گذراندن وقت در آن هستید را ساده می کند.

درباره سرامیک پرسلانی در فضای باز سوال دارید؟ امروز با ما تماس بگیرید (azinarc) تا مشاوران ما به شما در یافتن سبک مناسب برای ساختمان یا پروژه بازسازی کمک کنند.

دسته‌بندی: سرامیک پرسلانی

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه