خانه/سرامیک پرسلانی/چرا کاشی های پرسلانی بهترین گزینه برای محوطه ی استخر است؟
آخرین بروز رسانی: 10ام آذر, 1400

چرا کاشی های پرسلانی بهترین گزینه برای محوطه ی استخر است؟

محوطه ی استخر / پیشرفت در صنعت تولید کاشی، ظاهر و چهره ی صنعت محوطه سازی را تغییر داده است. امروزه، از نظر مصالحی که می توانید برای اطراف استخر خود استفاده کنید، گزینه های زیادی دارید. گذشته از سنگ طبیعی، چوب و بتون پیش ساخته شما اکنون پرسلان را به عنوان یک گزینه برای فضای باز دارید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کاشی های پرسلانی یک انتخاب برتر پیمانکاران، معماران و صاحب خانه ها برای اطراف و محوطه ی استخر است. دلیل اصلی زیبایی آن نیست بلکه کاشی های پرسلانی مخصوص فضای باز، بادوام هستند و به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند. به همین ترتیب، انعطاف پذیر و سبک وزن هستند و برای طیف گسترده ای از کاربری های فضای باز، از جمله حیاط و محوطه ی استخر طراحی شده اند.

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا کاشی های پرسلانی مخصوص فضای باز بهترین گزینه برای اطراف استخر شما هستند:

  • نیاز به نگهداری کمی دارد و مقرون به صرفه است
  • انعطاف پذیر، بادوام و برای نسل های آینده دوام می آورد
  • زیبایی را به محوطه ی استخر شما می بخشد

محوطه ی استخر / تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه

نفوذ آب، روغن و حتی لکه های شیمیایی در سنگفرش های پرسلانی مخصوص فضای باز، تقریباً غیرممکن است. این باعث می شود که این کفپوش ها ضدلک باشند. همچنین ، نگران رشد کپک یا ترک خوردگی کاشی و نیاز به تعویض بعد از چند سال نباشید.

علاوه بر این، کاشی های پرسلانی دارای یک پرداخت پایانی بسیار بادوام و مدرن هستند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب در مورد محصول این است که آنها هرگز با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهند. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که محوطه ی استخر پرسلانی شما هرگز کمرنگ نمی شود، حتی اگر مستقیماً در معرض گرمای شدید خورشید قرار گیرد. علاوه بر این، آنها حتی به رزین یا سیلر احتیاج ندارند، که باعث می شود پرسلان به عنوان یک انتخاب سازگار با محیط زیست در میان مصالح ساختمانی باشد.

اغلب این تصور غلط وجود دارد که کاشی های پرسلانی لغزنده هستند و برای محوطه ی استخر مناسب نیستند. درحالیکه، پرداخت های کفپوش های پرسلانی مخصوص فضای باز به طور طبیعی لغزش ندارند. بنابراین اطمینان حاصل می شود که هیچکس هنگام راه رفتن به طور تصادفی دچار لغزش نمی شود. و ایمن بودن هنگام راه رفتن یک عامل مهم در انتخاب مصالح مناسب برای محوطه ی استخر است.

محوطه ی استخر

محوطه ی استخر / سخت و ماندگار

کاشی های پرسلانی مخصوص فضای باز یکی از مقاوم ترین و بادوام ترین سنگ های محوطه سازی هستند. پرسلان می تواند سوء مصرف و فرسودگی های فراوان روزمره را تحمل کند، اما همچنان ظاهر ماندگار را برای دهه ها حفظ کند.

کاشی های پرسلانی نسوز هستند. این بدان معناست که حتی اگر در نزدیکی مکانی مستعد آتش سوزی زندگی می کنید، محوطه ی استخر شما از آتش سوزی در امان خواهد بود. همچنین اگر در جایی که آب و هوای زمستان بسیار ناخوشایند است زندگی می کنید، نگران نباشید زیرا کاشی های پرسلانی مخصوص فضای باز برای مقاومت در برابر آب و هوای سخت زمستان نیز طراحی شده است.

محوطه ی استخر

زیبا و دل انگیز

کاشی های پرسلانی مخصوص فضای باز در طیف گسترده ای از پرداخت ها و سبک های خیره کننده موجود است که می تواند محوطه ی استخر شما را مورد حسادت همسایگان خود قرار دهد. محصولات پرسلانی گروه آذین آرک (azinarc) می توانند با زیبایی سنگ های طبیعی مانند تخته سنگ و گرانیت و مرمر با قیمت مقرون به صرفه تری رقابت کنند. اگر این واقعیت را اضافه کنید که نیازی به صرف هزینه های سالانه برای تمیز کردن و آب بندی کاشی های پرسلانی ندارید، فقط یک یا دو سال طول می کشد تا متوجه شوید کاشی های پرسلانی مخصوص فضای باز، محصول بسیار برتری از سنگفرش های بتنی یا سنگفرش های سنگ طبیعی هستند.

محوطه ی استخر
دسته‌بندی: سرامیک پرسلانی

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه